Filozofia jest sztuką życia. Cyceron

Od pomyslu do sukcesu

Od pomyslu do sukcesu, E-biznes

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji"Od pomysłu do sukcesu"Darmowa publikacja dostarczona przezTwój E-BiznesCopyright by Złote Myśli & Mariusz Maksymilian Jasionowski, rok 2013Autor: Mariusz Maksymilian JasionowskiTytuł: Od pomysłu do sukcesuData: 28.06.2016Złote Myśli Sp. z o.o.ul. Kościuszki 1c44-100 Gliwicewww.zlotemysli.plemail:kontakt@zlotemysli.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłączniew formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartościpublikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodniez regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani zaich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Spis treściNa wstępie słów kilka... ..................................................5I. POMYSŁ1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.Skąd wziąć pomysł na biznes i działanie? ............. 9Dreamer .............................................................................11Bushman — buszuj w internecie,prasie i w świecie...........................................................14Inventor — ulepszaj .......................................................18Explorer — odkryj siebie, określ siebie i nastaw sięna odbiór ..........................................................................19Odkryj siebie .................................................................. 20Określ siebie ................................................................... 30Twoja stawka za godzinę ........................................... 33Finansowy bilans otwarcia ........................................ 38Remanent ........................................................................ 40MindPuzzel...................................................................... 42Jeden pomysł .................................................................. 46Zrób sobie przerwę ...................................................... 48II. TESTOWANIE14. Rozeznanie rynku .......................................................... 5115. Zbieranie informacji ..................................................... 5816. Symulacja rentowności ............................................... 6517. Skanowanie konkurencji — kolejna częśćrozeznania rynku.......................................................... 6918. Test rynku ....................................................................... 7219. Wyniki testów ................................................................88III. OSIĄGANIE SUKCESU20.21.22.23.2 czynności = 40% sukcesu ........................................ 93Namierzanie celu .......................................................... 96Osiąganie celu .............................................................. 10110 kroków do celu ....................................................... 104IV. SUKCES W DZIAŁANIUSekret czasu ................................................................... 111Prowadzenie firmy....................................................... 121Jak odpisywać na maile od klientów .....................127Jak prowadzić rozmowy z klientamiprzez telefon .................................................................13428. Jak medytować, czyli wstęp do tego,co już znasz ...................................................................14529. Praktyka świadomego chodzenia ...........................15230. AKTUALIZACJA: środków — planu — wizji .............156Kilka słów na koniec ...................................................15824.25.26.27.18.Test rynkuJeśli zamierzasz wejść na rynek z czymś zupełnie nowym, towarto zrobić test rynku. Pomysł, produkt, usługa, która jużdziała na innym rynku, mogą się okazać wielkim sukcesemw Polsce, jednak wcale tak nie musi być. Właściwie 90%tego, co działa na Zachodzie, będzie działać również w Pol-sce, ale czasami kluczowe jest wejście w odpowiednim mo-mencie na rynek. Skala też bywa inna w Polsce i za granicą.Poprzez test na rynku unikniesz możliwej straty pienię-dzy, czasu i zorientujesz się co do potencjału nabywczego,jaki jest na to, co oferujesz. Wiarygodność każdego testuwzrasta wraz z liczbą osób, które w teście uczestniczyły.Jeśli wyślesz mailing do 10 osób, to twój test jest mało wia-rygodny, jeśli wyślesz mailing do 1000 osób, które pasujądo twojej grupy docelowej, to test jest bardziej wiarygodny.Im więcej osób z grupy docelowej dostanie twoją ofertę,tym wyniki testu są bardziej wiarygodne.72 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • happyhour.opx.pl
  • Tematy

    Cytat


    Facil(e) omnes, cum valemus, recta consili(a) aegrotis damus - my wszyscy, kiedy jesteśmy zdrowi, łatwo dajemy dobre rady chorym.
    A miłość daje to czego nie daje więcej niż myślisz bo cała jest Stamtąd a śmierć to ciekawostka że trzeba iść dalej. Ks. Jan Twardowski
    Ad leones - lwom (na pożarcie). (na pożarcie). (na pożarcie)
    Egzorcyzmy pomagają tylko tym, którzy wierzą w złego ducha.
    Gdy tylko coś się nie udaje, to mówi się, że był to eksperyment. Robert Penn Warren