Filozofia jest sztuką życia. Cyceron

Odkryj swój potencjał. 21 ...

Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, OnePress

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
IDŹ DO:
ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ.
21 SPOSOBÓW NA PRZEŚCIGNIĘCIE
KONKURENCJI W MYŚLENIU,
DZIAŁANIU I ZARABIANIU PIENIĘDZY
Spis treści
Przykładowy rozdział


KATALOG KSIĄŻEK:
Autor: Jay Abraham
Tłumaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 978-83-246-2193-4
Tytuł oryginału:
Getting Everything You Can Out
of All You’ve Got: 21 Ways You Can Out-Think,
Out-Perform, and Out-Earn the Competition
Format: 158
× 
235, stron: 248
Katalog online
Zamów drukowany
katalog


CENNIK I INFORMACJE:
Fenomenalna, zwięzła w treœci, zadziwiająca… Jay dysponuje ogromną wiedzą
i podpowiada, w jaki sposób możesz poprawić swoją sytuację, angażując minimum
czasu, pieniędzy, wysiłku i ryzyka, a także, jak zdobyć przewagę konkurencyjną w życiu
osobistym.
Zamów informacje
o nowościach
Zamów cennik


Anthony Robbins,
trener i doradca, autor wielu książek, w tym Obudź w sobie olbrzyma
Jay Abraham jest mistrzem w rozwijaniu biznesu. Ta książka to kopalnia sposobów,
które można wykorzystać do zdobycia przewagi konkurencyjnej oraz uczynienia
z klientów najlepszych sprzedawców.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online

Stephen Covey,
autor książki Siedem nawyków skutecznego działania
W dzisiejszym niezwykle konkurencyjnym œwiecie musisz wykorzystać każdą szansę
zdobycia przewagi nad konkurencją. Zacząć trzeba od jak najlepszego wykorzystania
swojego potencjału. Książka Jaya Abrahama to zbiór praktycznych, sensownych
pomysłów, które na pewno dadzą Ci niezbędną przewagę.
Do koszyka
Do przechowalni
Ken Blanchard,
współautor książki Jednominutowy menedżer
TWÓJ potencjał. TWOJE możliwoœci. TWÓJ sukces
Najdłużej szukamy przedmiotów znajdujących się tuż pod naszym nosem. Podobnie
jest w biznesie — do dziœ wiele istotnych prawideł rządzących rynkiem pozostaje
nieodkrytych. Za kilka lat, gdy objaœni je nam kolejny guru z tej dziedziny, okaże się,
jak blisko było oczywiste rozwiązanie. I jak bardzo byliœmy œlepi, nie dostrzegając go!
Nigdy więcej nie daj się wyprzedzić. Poznaj sprawdzone strategie i szczegółowe
przykłady ich wykorzystania. Naucz się dzięki nim pomnażać swoje dochody, zdobywać
większy szacunek i realizować najœmielsze nawet projekty.
• Znajdź odpowiedź na każde swoje JAK?
• JAK pomnożyć liczbę klientów?
• JAK zwiększyć wartoœć œredniej transakcji?
• JAK „sprzedać” siebie i własne pomysły?
• JAK zwiększyć swoją przewagę nad konkurencją?
• JAK sprawnie wykorzystywać reklamę bezpoœrednią?
• JAK poradzić sobie z tym, że klienci odchodzą?
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230 98 63
e-mail:
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
WATSONIE,PRZYJDTU,POTRZEBUJCI
Spistreci
CzI
Jakwycisnjaknajwicejztego,comasz 7
1.
Czegomożeszsięspodziewać? ......................................................................................................... 9
2.
Wielkienadzieje ............................................................................................................................... 28
3.
Jakmożesziśćdoprzodu,skoroniewiesz,dokądzmierzasz?.................................................. 37
4.
Duszabiznesu—strategiawyróżnianiasię .................................................................................... 42
5.
Granicarentownościiwielkiezyski .............................................................................................. 50
6.
Niechżyjeróżnorodność! ............................................................................................................... 55
7.
Ofertaniedoodrzucenia ................................................................................................................ 70
8.
Czylewybutteżsięprzyda? ........................................................................................................... 80
9.
Jakniespaśćwprzepaść? ................................................................................................................ 97
CzII
Jakzwielokrotniswojemoliwoci 109
10.
Zpomocąprzyjaciół ................................................................................................................... 111
11.
Ktoś,kogopowinieneśpoznać.................................................................................................. 127
12.
Klientmarnotrawny ................................................................................................................... 141
13.
Wieloosobowydziałsprzedaży ................................................................................................. 151
14.
Łówtam,gdziesągruberyby.................................................................................................... 168
15.
Watsonie,przyjdźtu,potrzebujęcię........................................................................................ 181
16.
Wielkiezyski.com ....................................................................................................................... 192
17.
Manhattanzagarśćkoralików .................................................................................................. 205
18.
Zostawwiadomośćposygnale.................................................................................................. 219
19.
Zgłowąwchmurach .................................................................................................................. 224
20.
Niekończącysięsukces .............................................................................................................. 227
21.
Jesteśbogatszy,niżmyślisz........................................................................................................ 231
Dopoczytania .............................................................................................................................. 239
Podziękowania............................................................................................................................. 241
5
 O D K R Y J S W Ó J P O T E N C J A
2
Wielkienadzieje
K
IEDYPRZECZYTASZTĘKSIĄŻKĘ
,możesz się spodziewać, że spełniszswoje
marzenia, zrealizujesz cele i podniesiesz poprzeczkę swoich wymagań. Za
wartewniejinformacjedająogólnyzarystego,jakzdalszej perspektywy patrzećna
firmę,karierę i życie oraz jak najszybciej, najbezpieczniej i najłatwiej dotrzeć na sam
szczyt. W następnym rozdziale dowiesz się, jak wyznaczyći osiągnąć konkretne cele,
warte Twoich niewykorzystanych możliwości. Jednak w tym rozdziale chcę zwrócić
Twoją uwagę na ogólną wizję i podejście, jakie powinieneś przyjąć, aby wykorzystać
wszelkiestojąceprzedTobąmożliwości(orazdlaczegoTwojejobecnejwizjidalekodo
wielkości).
PomogęCiwypracowaćwizjęsukcesu,większegoniżkiedykolwiekmyślałeś,żemógł
byśosiągnąć.Chodzioto,żebyniepracowaćciężej,alezgłową.Większośćludziznajed
naktylkoprzysłowie,ja—wiem,jakjezastosowaćwpraktyce.Tyteżsiętegodowiesz.
N
ajwiększy sukces oraz powodzenie w biznesie oraz życiu osobistym osiągniesz
dzięki umiejętności określania punktów zwrotnych w życiu i karierze. W tym
rozdzialepoznasznowesposobyopracowywaniainnowacyjnychpomysłów,kre
atywnegomyśleniaorazdochodzeniadoprzełomowychosiągnięć,którewpo
równaniudopoprzedniostosowanychmetoddadząCiznacznielepszerezultaty.
Wielkiekrokiiolbrzymieskoki
Większość ludzi myśli, że sukces osiąga się krok po kroku. To przekonanie jest
błędne,cowidaćwsposobiepostępowaniawieluludziorazwsposobiepozyskiwania
przeznichklientów,zwiększaniaobrotów,budowaniaichfirmikarier...atakżewich
sposobie życia. Chcą osiągać zyski drobnymi kroczkami albo jeszcze gorzej — za
wszelkącenęusiłująutrzymaćswojąpozycję.Jesttokonwencjonalny,ograniczony
sposóbrozwoju,prowadzącyostateczniedodeprecjacjisukcesu.
28
 W I E L K I E N A D Z I E J E
Stosując metodę małych kroków, będziesz ciężej pracował dla swojej firmy, za
miastsprawić,aby firma ikarierapracowałyintensywniej na Ciebie. Nie chciałbym,
żebyśwtensposóbpracował,Tyzresztąteż.
Osiąganiepostępówwwyważonymtempie—krokpokroku—możewydawaćsię
logicznymibezpiecznymsposobemdziałania.Jednakmożeszipowinieneśmyślećwkate
goriachprzeskakiwaniapewnychetapóworazrobieniaogromnychskoków.Możeszroz
wijaćsięwsposóbszybki,łatwyizadziwiającobezpieczny,osiągającodrazupoziom
okilkaetapówwyższyodobecnego,jeśliweźmieszpoduwagęwszelkiedziałaniapo
dejmowanewramachswojejfirmyczykariery.Niemusiszograniczaćsięjedyniedo
praktykstosowanychzwyczajowowTwojejbranży.
Przestańtraktowaćobecnąsytuacjębiznesowąjakocoś,comusiszzaakceptować.
Zmierzaszprzecieżdowielkich,przełomowychosiągnięć.Strategiabiznesowapowszech
nie stosowana w jednej branżymożemiećsiłęrażeniabomby atomowej w sektorze,
wktórymnigdywcześniejniebyławykorzystywana.
Jeżeliwięcchcesz,abyTwojakarieralubfirmazaczęłysiędynamiczniejrozwijać,
a Twoja konkurencja została daleko w tyle, nie możesz stosować ciągle tych samych
praktyk,coinni.
Pomyśllogicznie.Niemożeszbyćnaśladowcąioczekiwać, że kiedyś staniesz się
wswojejdziedzinieliderem.Wnaszymszybkozmieniającymsięświeciemusiszraczej
szukaćniezauważonychdotądmożliwościiwziąćpoduwagęniewykorzystanejeszcze
źródładochodówisukcesu,któresąwzasięguTwojejręki.
Prawdopodobnie zbyt mało czasu poświęciłeś na przeanalizowanie najbardziej
skutecznych, innowacyjnych i dochodowych pomysłów pojawiających się w innych
branżach. Kiedy skupisz się na praktykach stosowanych z powodzeniem w innych
sektorach, zdziwisz się, jak łatwo będziesz je mógł zaadaptować w obecnej sytuacji
biznesowej.Nagleuświadomiszsobie,żewykorzystująctesamezasoby(czas,siłęroboczą,
wysiłek,procesyikapitał),możeszosiągnąćznacznielepszerezultaty.
FrankHowser,LewisCrandalorazRichardiMauriceMcDonald.Któreztychna
zwiskjestCiznane?
Frank Howser projektuje i buduje ekspozycje i stoiska targowe. Kilka lat temu
dwóchmłodychludzizapytałoHowsera,czyzaprojektowałbycośdlaichpoczątkują
cejfirmy,abymogłasięefektowniezaprezentowaćnatargach.Niemoglimuzapłacić
gotówką,alezaoferowaliudziaływswojejraczkującejfirmie.Frankodmówił.Cidwaj
młodziludzietobyliSteveWozniakiStevenJobs,aichraczkującąfirmąbyłoApple
Computer.
LewisCrandalsprzedałswojąpołowęsklepuza1200dolarówswojemupartnerowi
FrankowiWoolworthowi.
RichardiMauriceMcDonaldsprzedaliswojestoisko,koncepcjębiznesuinazwisko
51letniemuhandlowcowiRayowiKrocowi,któryzbudowałorganizacjęwartąmiliardy
dolarów.
29
O D K R Y J S W Ó J P O T E N C J A
TedTurner,BillGates,RupertMurdoch,DonaldTrumpiWarrenBuffet—które
ztychnazwiskrozpoznajesz?
Pierwsza,nieznanagrupabiznesmenównigdyniedostrzegłaprzełomowychmożliwo
ścibędącychwzasięguichręki.Drugagrupadostrzegłaswojeszanseijewykorzystała.
Cotojestprzeomoweosignicie?
Przełomoweosiągnięcietoniekonwencjonalny,świeży,lepszy,bardziejfascynujący
sposóbrobieniaczegoś;toradykalnypostępwkażdejdziedzinie,dziękiktóremusta
jeszsięważniejszy,wydajniejszy,skuteczniejszyiefektywniejszy,awoczachklienta—
nieocenionyiinspirujący.
Dziękiprzełomowymosiągnięciom,wkładającwdziałaniamarketingowetylesamo
wysiłku, co do tej pory (lub mniej), możesz osiągnąć dwa lub trzy razy lepsze rezultaty.
Przełomowe osiągnięcia zmienią Twój produkt ze zwykłego artykułu w cenny towar,
nieoferowany przez żadną inną firmę (albo niemający bezpośredniej konkurencji).
Dziękinimmożeszzatrudniaćmniejpracowników(imniejwydawaćnapensje),po
pełniasz mniej błędów, efektywniej pracujesz i osiągasz większe zyski. Przełomowe
osiągnięciapozwalajązupełniezmienićzasadygry(zachowującjednakzasadyetyczne)
iokreślićjenanowowedługwłasnegouznania.
Dają Ci przewagę nad konkurencją w sposobie myślenia, rozwoju działalności,
sprzedaży, wynikach, obronie interesów i sprycie. Dzięki temu mimowolnie staniesz
sięliderem,dominującyminajczęściejwybieranymgraczemnarynku.
Kiedy będziesz stale stosował filozofię dążenia do przełomowych osiągnięć, mak
symalizującąefektyTwoichdziałań,wieleTwoichproblemówfinansowychczybizneso
wych po prostu zniknie. Przywództwo stanie się naturalnym efektem ubocznym (osią
gniętymniemalbezwysiłku)dostrzeganiaiwykorzystywaniaprzełomowychosiągnięć.
Liderami w branży bywają zwykle firmy (oraz osoby) innowacyjne, dokonujące
przełomowych osiągnięć, dzięki którym mają więcej klientów, zdobywają większe
udziały w rynku i zabierają klientów konkurencji. Firmy te cieszą się również więk
szymszacunkiemizaufaniemklientóworazbranży.
ObecnieTwojakonkurencjaciąglepróbujeobmyślać nowe sposoby odebraniaCi
klientów,pracyalbofirmy.Musiszjąuprzedzić,adobrądrogąkutemujestdążenie
doprzełomowychosiągnięć.
Przełomowe osiągnięcia obniżą lub całkowicie wyeliminują ryzyko prowadzenia
działalności biznesowej, jednocześnie zwiększając możliwości zysku. To dzięki nim
ludziesiębogacą.Dziękiprzełomowymosiągnięciommożeszkorzystniesięwyróżnić
istaćsiędlafirmycennym pracownikiem, a tymsamym zyskać uznanie w oczach
pracodawcyiprzyspieszyćwłasnąkarierę.
30
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • happyhour.opx.pl
  • Tematy

    Cytat


    Facil(e) omnes, cum valemus, recta consili(a) aegrotis damus - my wszyscy, kiedy jesteśmy zdrowi, łatwo dajemy dobre rady chorym.
    A miłość daje to czego nie daje więcej niż myślisz bo cała jest Stamtąd a śmierć to ciekawostka że trzeba iść dalej. Ks. Jan Twardowski
    Ad leones - lwom (na pożarcie). (na pożarcie). (na pożarcie)
    Egzorcyzmy pomagają tylko tym, którzy wierzą w złego ducha.
    Gdy tylko coś się nie udaje, to mówi się, że był to eksperyment. Robert Penn Warren