od buraka do lizaka rosliny okopowe
od buraka do lizaka rosliny okopowe, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 2 ...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 24, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamOd buraka do lizaka – rośliny okopowe1Wyjaśnij, jak rozumiesz pojęcierośliny okopowe.Wymień trzyprzykłady takich roślin.owanychyczneieWfizRośliny okopowe toPrzykładami roślin okopowych są:2Uporządkuj w odpowiedniej kolejności etapy w opowieściacja„Od buraka do lizaka”.duktycznaElaspKrojenie buraków.kacjaduastycznaEplSadzenie buraków cukrowych.Otrzymywanie soku cukrowego.Zbiór buraków.Czyszczenie buraków.Filtrowanie soku.Produkowanie lizaków w zakładziecukierniczym.Krystalizowanie cukru.amiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnakacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 24, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................3acjadutkmatyczZamieńEaenamosobowe formy czasownika na formy nieosobowe.myje –filtruje ––krystalizuje –siedzi – siedziećmyśli –robi –owanychyczneiesprzedajeWfiz4Przepisz zdania. Użyj czasowników w odpowiedniej formie.•Karolina (iść) na spacer, więc (mieć) wygodne buty.acjaduktycznaEplas•(wyjeżdżać) w góry, bo o tym (marzyć).kacjaduastycznaEpl•Michał (lubić) pływać, więc (chodzić) na basen.5Podaj przynajmniej trzy zalety ziemniaków i buraków.amiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegozapacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 24, s.acjadukrodnicEzyzar3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizSprawdzianacjaukNapisz dzisiejszą datę na trzy sposoby. Zapisz, jaki mamy dziśdzień tygodnia.Data:uEdlastycznapEduzycznamna•kacja••kacjaduonistycznEolapkacjaduastycznaEpl•Dzień tygodnia:macjadutkmatyczEaenazna2Uzupełnij znakami rzymskimi numery kolejnych miesięcy.owanychyczneieWfizstyczeńigrudzeńtluyeccamiacjaduktycznaEplaspaźdńzesiewresirepiieczerwclipiekacjaduastycznaEplcProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnaliszierntodpaikmarzkwiecieńńmajzapacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 24, s.acjadukrodnicEzyzar4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................Połącz3Wychzowaniezegaryazjaodpowiednimi zapisami godzin.nukciyczefXI XIIIIIIIIIVVIV11 12 1 XIIXI210X987IX3VVIII 4VII6 5 VIEduzycznamIIIIIIIVX11 12 1 XIIXI210X987IX3VIII 4VII6 5 VIIIIIIIIVV11 12 1 XIIXI210X987IX3VIII 4VII6 5 VIIIIIIIIVV109811 121234VIIIVII765naacjaduktycznaEplas14:00kacjaduonistycznEolap11:0005:0018:004Sprawdź, czy poprawnie wykonano obliczenia. Skreśl złe wynikii zapisz poprawne.kacjaduastycznaEpl20 + 30 =acjadutkmatyczEna50aem77 + 3 = 90100 – 40 = 8099 – 9 = 9085 – 25 = 8045 – 15 = 30zna35 + 10 = 5027 + 10 = 47owanychyczneieWfizgraf.5Uzupełnij956Wpisz85 –+5–6–8– 10camikacjaduwcokienka.liczbylastyznaEp= 68– 8 = 49ukacjadEstycznapla– 9 = 2717 +82 += 86= 10049 +61 +35 += 100= 90= 6591 –Publikacja bezpłatna= 54Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegozapacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 24, s.acjadukrodnicEzyzar5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................7owaJasiaTatanychyczneieWfizchcecjaposadzić w ogrodzie 49 sadzonek świerkuukacznaEdjałowca. Ile to razem sadzonek?i 23 sadzonkiuzymOdpowiedź:naacjaduktycznaEplaskacjaduonistycznEolap8Odpowiedz na pytania korzystając z informacji podanych w tabeli.kacjaduastycznaEplTemperaturamznapowietrza w dzieńTemperaturapowietrza w nocyacjadutkmatyczEaeTemperaturanaDzieńpierwszy12ºC8ºCDzieńdrugi17ºC7ºCDzieńtrzeci14ºC5ºCDzieńczwarty22ºC10ºCa) O ile wzrosławantemperatura powietrza pomiędzy pierwszymoychyczneiea czwartymfidniem?WzOdpowiedź:acjaduktycznaEplascamib) Którego dnia różnica temperatur pomiędzy temperaturąw dzień a temperaturą w nocy była najmniejsza?kacjaduastycznaEOdpowiedź:plProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatna
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ebook @ do ÂściÂągnięcia @ download @ pdf @ pobieranie
Tematy
- Strona startowa
- Obróbka cieplna - streszczenie, Szkoła, ZiP semestr 4, Materiałoznastwo, Obróbka cieplna, Obróbka cieplna stali, Obróbka cieplna stali
- Odpowiedzi Przykladowy arkusz 12 Matematyka, Odpowiedzi - arkusze maturalne, Odpowiedzi - arkusze maturalne
- Ochrona Przed Skażeniami T.2, Materiały dydaktyczne, Jan Pięta - Ochrona Przed Skażeniami
- Ochrona Przed Skażeniami T.3, Materiały dydaktyczne, Jan Pięta - Ochrona Przed Skażeniami
- Ochrona Przed Skażeniami T.1, Materiały dydaktyczne, Jan Pięta - Ochrona Przed Skażeniami
- Ochrona Przed Skażeniami T.4, Materiały dydaktyczne, Jan Pięta - Ochrona Przed Skażeniami
- Ocena Ryzyka Zawododwego - materiały z zajęć, Szkolne, BHP, Ocena Ryzyka Zawodowego
- Obróbka płyt FERMACELL przy zabudowie wnętrz w programie suchej zabudowy Materiały dla projektantówObróbka płyt FERMACELL - szkielet, FERMACELL płyty włokonowe ścian
- Ocena skuteczności systemu opieki stom. na pdst analizy porównawczej stanu uzębienia i potrzeb stom. dzieci w wieku przedszkolnym, Stomatologia - materiały do czytania
- Ochrona srodowiska material, ochrona powietrza
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- zazakretem.xlx.pl
Cytat
Facil(e) omnes, cum valemus, recta consili(a) aegrotis damus - my wszyscy, kiedy jesteśmy zdrowi, łatwo dajemy dobre rady chorym.
A miłość daje to czego nie daje więcej niż myślisz bo cała jest Stamtąd a śmierć to ciekawostka że trzeba iść dalej. Ks. Jan Twardowski
Ad leones - lwom (na pożarcie). (na pożarcie). (na pożarcie)
Egzorcyzmy pomagają tylko tym, którzy wierzą w złego ducha.
Gdy tylko coś się nie udaje, to mówi się, że był to eksperyment. Robert Penn Warren