od ziarna-rośliny zbożowe
od ziarna-rośliny zbożowe, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 3 karty ...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 22, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamOd ziarna… – rośliny zbożowerośliny zbożowe = zboża1PodpiszowanychyczneieWfizrośliny zbożowe.acjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEpl2Zapisz czasowniki podane w nawiasach w odpowiedniej formie.rolnik (pracować) –skowronki (śpiewać) –kombajn (zbierać) –traktory (jechać) –Publikacja bezpłatnaamiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegokacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 22, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................3acjadutkmatyczEUtwórznaaemnowe wyrazy od podanych wyrazów, dodając jednoz zakończeń: -tka, -utkie lub –utki.wiotki –owanychyczneieWmały –fizkrótki –wesoły –kruchy –4UzupełnijacjaduktycznaEplastabelkę czasownikami w czasie teraźniejszym.PróbowaćPracowaćliczba pojedynczaParkowaćjakac1.duastycznajaEpl2. ty3. ononaonoliczba mnoga1. my2. wy3. onionePublikacja bezpłatnaamiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 22, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizOd ziarna… – rośliny zbożowePołącz liczbę arabską z odpowiadającym jej znakiem rzymskim.Dowiesz się, jakie produkty powstają ze zbóż.żyto 4••kasza jęczmienna VII•płatki owsiane X•kasza jaglana IX•bułkiXIIacjaduktycznaEplasjęczmień 7•pszenica 12•owies 10•kacjaduastycznaEplkukurydza 5•proso9••mąka żytnia IV•płatki kukurydziane VZapamiętaj!W roku zwykłym luty ma 28 dni, a w roku przestępnymma 29 dni. Kwiecień, czerwiec, wrzesień i listopad mająpo 30 dni. Pozostałe miesiące mają po 31 dni.2Oblicz, ile dni w roku zwykłym trwają kolejne pory roku.WIOSNA21 marcaLATO22 czerwcaJESIEŃ23 wrześniaZIMA22 grudniacamiLicz tak:WIOSNA21 III31 III30 IV31 V21 VIrazemdniProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnaEDUKACJA przyrodniczapukacjaEdzyrodniczaracjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 22, s.4EDUKACJA muzycznaKARTA:..........................................Z KLASY:.......................................ukacjaEdlonistycznaopukacjaEduzycznamEDUKACJA polonistycznaLATOchowanieyWfizyczneEDUKACJA matematycznaukacjaEdatematycznamJESIEŃWychowanie zyczneowanieychWfizyczneZIMAauktycjadascznaEplEDUKACJA plastykaukacjaEdlastycznap3zemRaRodzicamizsyczEdmądratgłowanaplaCzy w obliczeniach z zadania 2 pojawiła się jakaś trudność?Jeżeli tak, powiedz, jaka.ukacjaPrzyporządkuj kartki z kalendarza odpowiednim miesiącom.ddukacjaEdlastycznap4acawaPromoacawaPromo2VsiewkukurydzyzemRaRodzicamiz5 IVsiewjęczmienia25 Xzbiórkukurydzy15 VIIżniwalipiecpaździernikmajkwiecień5Uzupełnij tabelę. Każda data musi być zapisana na trzy sposoby.1 września 2015 r.30 września 2015 r.14.10.2015 r.28 X 2015 r.1 listopada 2015 r.24.12.2015 r.01.09.2015 r.1 IX 2015 r.camiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 22, s.zykJęngielskia5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1Doiayourself!itęckWrite the correct seasons of the year. Napisz właściwe poryroku.jZaomputerowepacjadukrodnicEzyzarkacjaduuzycznaEmkacjaduonistycznEolapacjadutkmatyczEaenamowanychyczneieWfiz/4Publikacja bezpłatnaacjaduktycznaEsProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ebook @ do ÂściÂągnięcia @ download @ pdf @ pobieranie
Tematy
- Strona startowa
- Obróbka cieplna - streszczenie, Szkoła, ZiP semestr 4, Materiałoznastwo, Obróbka cieplna, Obróbka cieplna stali, Obróbka cieplna stali
- Odpowiedzi Przykladowy arkusz 12 Matematyka, Odpowiedzi - arkusze maturalne, Odpowiedzi - arkusze maturalne
- Ochrona Przed Skażeniami T.2, Materiały dydaktyczne, Jan Pięta - Ochrona Przed Skażeniami
- Ochrona Przed Skażeniami T.3, Materiały dydaktyczne, Jan Pięta - Ochrona Przed Skażeniami
- Ochrona Przed Skażeniami T.1, Materiały dydaktyczne, Jan Pięta - Ochrona Przed Skażeniami
- Ochrona Przed Skażeniami T.4, Materiały dydaktyczne, Jan Pięta - Ochrona Przed Skażeniami
- Ocena Ryzyka Zawododwego - materiały z zajęć, Szkolne, BHP, Ocena Ryzyka Zawodowego
- Obróbka płyt FERMACELL przy zabudowie wnętrz w programie suchej zabudowy Materiały dla projektantówObróbka płyt FERMACELL - szkielet, FERMACELL płyty włokonowe ścian
- Ocena skuteczności systemu opieki stom. na pdst analizy porównawczej stanu uzębienia i potrzeb stom. dzieci w wieku przedszkolnym, Stomatologia - materiały do czytania
- Ochrona srodowiska material, ochrona powietrza
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- actus.htw.pl
Cytat
Facil(e) omnes, cum valemus, recta consili(a) aegrotis damus - my wszyscy, kiedy jesteśmy zdrowi, łatwo dajemy dobre rady chorym.
A miłość daje to czego nie daje więcej niż myślisz bo cała jest Stamtąd a śmierć to ciekawostka że trzeba iść dalej. Ks. Jan Twardowski
Ad leones - lwom (na pożarcie). (na pożarcie). (na pożarcie)
Egzorcyzmy pomagają tylko tym, którzy wierzą w złego ducha.
Gdy tylko coś się nie udaje, to mówi się, że był to eksperyment. Robert Penn Warren