Filozofia jest sztuką życia. Cyceron

Oddworld Abes Exoddus

Oddworld Abes Exoddus, Solucje do Gier

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Oddworld: Abe's ExoddusAbe's Exoddus to kolejna cz�� przyg�d zmutowanego stworka, kt�ry po zlikwidowaniu farmy bezwzgl�dnie wykorzystuj�cej jego r�d do niewolniczej pracy, stoi przed zadaniem uwolnienia uwi�zionych braci z kopalni ko�ci. Nowe wyzwanie jest nieco trudniejsze, gdy� w przeciwie�stwie do farmy, kopalnia jest znacznie lepiej i uwa�niej pilnowania. Ale z pomoc� poni�szego tekstu, z pewno�ci� ka�dy Abe by�by w stanie wyprowadzi� na �wiat�o dzienne setki Mudokon�w. A wi�c nie tra�my czasu. Aha... jeszcze jedno: jak najcz�ciej r�b Save'y.LEVEL 1MINES 1MIP01C04. Z miejsca zabierzmy si� za sekrecik. Zr�b zgodnie z przykazaniem Save i sta� za w�zkiem (tak by Ci� od st�p do pasa nie by�o wida�) wype�nionym po brzegi ko��mi (bynajmniej nie do gry :). Wci�nij shift oraz strza�k� w d� (zak�adam, �e nie zmienia�e� ustawie� klawiszy), spokojnie zejd� na d� (zej�cia nie wida�, ale przecie� na tym sekret polega). Dwukrotnie zejd� na d� opieraj�c si� na wystaj�cych skalnych wyst�pach i szybko przeroluj si� pod praw� barierk�. MIP0712: Gdy tylko lataj�cy mutant zniknie z pola widzenia powiedz All YA i FOLLOW ME, a tr�jka Mudokon�w p�jdzie za Tob� jak za mamusi�. Szybko przeroluj si� w na lew� do nast�pnej planszy (MP07C13) i zanim tr�jka twych podopiecznych spali si� na popi� powiedz WAIT (trzy razy, ka�demu z osobna) - pami�taj, nie mo�esz jednocze�nie rusza� si� i m�wi�. W trosce o w�asn� sk�r� schowaj si� za lew� barierk�. Je�li po kt�rej� tam pr�bie stwierdzisz, �e Abe s�owo WAIT wypowiada zbyt cicho mo�esz spr�bowa� powiedzie� w tym krytycznym momencie WORK. Wypatrz ponownie moment, gdy lataj�cy potworek zniknie z horyzontu i poci�gnij za d�wigni�, m�wi�c jednocze�nie FOLLOW ME bezpiecznie przeprowad� braci przez zabezpieczony teren. Jako ostatni wskocz do w�azu i na nie za�mieconym przez stra�nik�w terenie, u�ywaj�c odpowiednich klawiszy mowy ustaw trzech muszkieter�w pod ko�owymi d�wigniami i ka� im pracowa� (WORK). Zaczn� prac�, a� mi�o, dzi�ki kt�rej drzwi si� otworz�. Przeprowad� stworki przez nowo otwarte przej�cie i przejd� na lewo. MIP07C37. Id� w lewo. MIP07C15. Trzymaj klawisz CHANT i uwolnij kolejnych 9 stwork�w. Gdy twa ci�ka, pierwsza misja zako�czy si� sukcesem, uwa�aj na lataj�cy helikopter, gdy b�dziesz wraca� z powrotem do C04. MIP01C04. Id� na prawo. W C05 wejd� na szczeliny do nast�pnej planszy oznakowanej jako MIP01C25. Zeskocz na d� i przeroluj si� na prawo. MIP01C26. Przeczytaj kamienn� opowie�� i wypracuj sobie drog� na g�ry lewy wyst�p i podci�gnij si� na niego. MIP01C6. Kontynuuj CHANTowanie aby utrzyma� otwarty ptasi portal. Gdy wskoczy przez niego Mudokon, prawa barierka zniknie. Id� dalej na prawo. MIP01C07. Stoj�c przed zaworem przytrzymaj kontroler w g�r�, aby otworzy� barier�. Biedny Mudokon zostanie zmoczony. Powiedz mu SORRY i id� na prawo. MIP01C08. Przytrzymaj CHANT dop�ki Mudokon bezpiecznie nie wskoczy przez ptasi portal i dalej przespaceruj si� na prawo. MIP1C32. Otw�rz barier�, za kt�r� oka�e si� �e dwaj Mudokoni zostali "zagazowani" gazem rozweselaj�cym. Weso�k�w przeprowad� na kolejny ekran po prawej stronie. MIP01C33. Aby �artownisie wreszcie si� ockn�li uderz ich delikatnie (klawisz podpisany pod ANGER), brutalnie �ci�gaj�c ich w ten spos�b na ziemi�. Powiedz ALL YA i FOLLOW, nast�pnie z nimi przy boku przejd� na prawo. MIP01C34. Ustaw ka�dego z nich przy ko�owej d�wigni i wydaj rozkaz pracy (WORK), co spowoduje otwarcie prawej bariery. Uderz jednego z Mudokon�w wi�cej ni� raz, a on Ci odpowie, na co b�dziesz musia� powiedzie� ze skruch� SORRY. Poprowad� po tych potyczkach i uprzejmo�ciach dw�jk� uciekinier�w na prawo. MIP01C16. U�yj CHANT aby uwolni� par� stwork�w, wejd� na wyst�p skalny i skorzystaj z us�ug r�cznej windy. C24. Zatrzymaj si� na pierwszym pi�trze, przeczytaj znak i ponownie skorzystaj z us�ug urz�dzenia winduj�c si� na sam� g�r�. Id� na prawo a� do MIP01C21. Aby unikn�� potraktowania gazem rozweselaj�cym pozosta�ych stwork�w, powiedz ALL YA nast�pnie FOLLOW i id� na lewo. Nast�pnie naka� im czeka� (WAIT) i wr�� z powrotem, przeci�gnij d�wigni� i wejd� w dolne drzwi. Wr�� do Mudokon�w, wszystkim powiedz ALL YA i FOLLOW. Poskradaj si� (ALT i strza�ka ) w C19, aby bezpiecznie min�� chrapi�cego Sliga, a w MIP01C18 ustaw dw�jk� Mudokon�w przy d�wigniach, siebie przy trzeciej, wydaj rozkaz WORK i sam wci�nij ALT. Przy wsp�lnej pracy bariera powinna si� wznie��, a przej�cie stan�� otworem. Zejd� na d� i poci�gnij za zwisaj�cy pier�cie� aby otworzy� kolejn� barier�. Przejd� na nast�pny ekran po lewej. MIP01C17. CHANT, aby uwolni� czterech Mudokon�w, a nast�pnie zejd� po dw�ch skalnych wyst�pach na sam d�. MIP01C34. Skradnij si� w lewo i bardzo ostro�nie wejd� na nast�pny ekran staraj�c si� nie wychyla� nosa z cienia. MIP01C33. Gdy Slig odwr�ci si� do ciebie plecami pobiegnij na paluszkach za nim i skryj si� za nast�pnym cieniem. W ten spos�b, kryj�c si� w cieniach przejd� do MIP01C08. Gdy drugi Slig zniknie z pola widzenia, podkradnij si� do cienia po lewej stronie. Zawo�aj m�czonego Mudokona i wprowad� go pod os�on� ciemno�ci, w kt�rej ty aktualnie si� znajdujesz. Wejd� z nim do C07 i powiedz WAIT. W ten spos�b chroni�c siebie i jego przed Sligami przeprowad� go do MIP01C06. Naka� mu poczeka� w cieniu i przykucnij przy pierwszej z bomb, kt�ra rozb�yska� b�dzie kolorami czerwonym i zielonym. Wyczaj kolor zielony i gdy ten b�dzie aktywny uderz w bomb� (kucaj�c przy niej, klawiszem Alt). Kolejno�� wy�wietlania kolor�w: cz, cz, z, cz, z. Z drug� z bombek rozpraw si� podobnie. We� wszystkich Mudokon�w (ALL YA i FOLLOW) do C04 i uwolnij ich (CHANT dop�ki nie wskocz� przez ptasi portal). Wr�� na prawo do C05 i podci�gnij si� do kolejnego obszaru. W M1P01C10 wespnij si� na wyst�p, przeskocz nad przepa�ci� i skocz do w�azu, po czym skieruj si� na lewo. MIP01C03. Zaw�adnij psychicznie Sligiem - CHANT, dop�ki rozb�yskuj�ce twe my�li nie dotr� do niego i nie us�yszysz z jego strony przyjaznego HI - i jego postaci� przejd� na lewo. MIP01C28. Kieruj�c mutantem sta� naprzeciwko teleportu i poci�gnij za d�wigni�. Posta� przyjemniaczka pojawi si� w tle. Przejd� na prawo do C03 i u�yj w ten sam spos�b, kieruj�c obc� postaci�, kolejnego teleportu. W obcej postaci dojd� a� do C07. Poczekaj a� pojawi si� m�cz�cy Mudokona Slig i gdy oddali si� dostatecznie od stworka, ustaw si� odpowiednio i strzel w drania (strza�ka w d� i Z). Je�li nie miniesz si� z nim, mo�esz jeszcze raz teleportowa� si� do C33 i tam go zestrzeli�. Po tym czynie zostaje Ci jedynie po raz kolejny u�ycie klawisza CHANT i sprawdzenie co si� stanie ze Sligiem pod kontrol� je�li nadu�yjesz wobec niego swej psychicznej mocy. Aby uwolni� pozosta�ych Mudokon�w wespnij si� do C02.SekretWskocz na wst�p i zejd� na d� na lew� stron�, gdzie widzia�e� spadaj�ce gruzy.SECRET MINES 2: Wyl�dujesz w C03, gdzie Slig spacerowa� sobie w pobli�u butelek. Id� na lewo do C28, u�yj d�wigni dzi�ki kt�rej teleportujesz si� do nowego obszaru. Tam pobiegnij na prawo i u�yj kolejnej bramy. W C05 kontynuuj bieg na prawo i przynie� ze sob� z powrotem Mudokon�w do C05, a nast�pnie w tradycyjny spos�b uwolnij ich. Pobiegnij na prawo i u�yj kolejnego teleportu. Uwolnij biednego Mudokona i wskocz do w�azu wracaj�c do C02.MIP01C02. Wskocz do w�azu. MIP01C01. Id� na prawo przez C09. Sligiem poni�ej mo�na si� zaopiekowa� nieco p�niej. W MIP01C35 uka�e si� twym oczom radosny widok sze�ciu ko�owych zawor�w. Na dolnej �cie�ce podkradnij si� z powrotem przez C09 i dojd� do C01. Wespnij si� na praw� stron� do MIP01C36, a ujrzysz pi�� ci�ko pracuj�cych Mudokon�w. Czym pr�dzej powiedz im ALL YA i FOLLOW, a nast�pnie poskradaj si� z powrotem, mijaj�c Sliga. Ka�dego ze stwork�w postaw przy zaworze, siebie przy pustym miejscu i wydaj rozkaz WORK. Zaprz�gnij siebie razem z bra�mi do pracy, by wsp�lnymi si�ami otworzy� przej�cie. Poogl�daj sobie efektowny filmik i przejd� do kolejnej partii rozgrywek o dobrobyt swych braci.MINES 2MIP02C16. Skocz do szczeliny i skieruj si� na prawo do nast�pnego pomieszczenia (MIP02C17). Przeroluj si� i wrzu� sw� posta� na ni�sze poziomy terenu. W MIP02C04 znowu turlaj�c si� przejd� przez korytarz, a� dotrzesz na sam d�.SekretZejd� na d� po ukrytym wyst�pie za kamieniem i stoj�c na prawej kraw�dzi zeskocz do nowego obszaru.SECRET MINES 3. MIP02C05. Przeturlaj si� do w�azu i wskocz w niego. W kolejnym pomieszczeniu (MIP02C19) porozmawiaj ze wszystkimi Mudokonami i przyprowad� je za sob� - w tradycyjny spos�b - do kolejnej planszy po prawej stronie. W MIP02C20 u�yj swej mocy CHANT i uwolnij wszystkich Mudokon�w. Wskocz do szczeliny nast�pnie do w�azu po prawej. W MIP02C16 ponownie skorzystaj z podziemnego otworu i przejd� na prawo do C17. Tam przeturlaj si� na prawo i wskocz do C04. Po tym sekrecie ponownie czeka Ci� turlanie po w�skich korytarzach, a� dotrzesz na sam d�. Tym razem wespnij si� na prawy wyst�p i ostro�nie przeturlaj si� na prawo.MIP02C18. Tutaj niestety natrafisz na kolejnego lataj�cego Sliga. Proponuj� by� rozwa�y� nast�puj�ce post�powanie: biegiem przeturlaj si� na prawo przez pomieszczenia oznakowane numerami 19 i 20, nast�pnie wskocz do szczeliny i przeturlaj si� do tunelu w C02. Nie zaprzestawaj wykonywania akrobatycznych fiko�k�w, a� do kolejnego ekranu i pozw�l sobie spa�� swobodnie, �api�c si� w ostatniej chwili (trzymaj�c SHIFT) wyst�pu skalnego. W MIP02C27 czeka na ci� kolejny sekret. Podci�gnij si�, sta� na skraju prawej cz�ci i zwr�� si� w lew� stron�. Skokiem z rozbiegu wyl�duj we w�azie na ni�ej po�o�onym obszarze. Tym sposobem odbijesz si� od lewej strony. Id� na lewo do...SECRET MINES 4. MIP02C31. Wejd� w drzwi widoczne w tle. Na kr�tk� chwil� zajrzyj do obszaru po prawej stronie i szybko pobiegnij z powrotem do drzwi. Pojawi si� Slig, lecz ty z bezpiecznego ukrycia u�yj si�y CHANT i zaw�adnij nim. Wy�lij go by zastrzeli� innego Sliga, a nast�pnie zako�cz CHANT efektownym wybuchem potwora. Wejd� przez drzwi w tle i nas... [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • happyhour.opx.pl
  • Tematy

    Cytat


    Facil(e) omnes, cum valemus, recta consili(a) aegrotis damus - my wszyscy, kiedy jesteśmy zdrowi, łatwo dajemy dobre rady chorym.
    A miłość daje to czego nie daje więcej niż myślisz bo cała jest Stamtąd a śmierć to ciekawostka że trzeba iść dalej. Ks. Jan Twardowski
    Ad leones - lwom (na pożarcie). (na pożarcie). (na pożarcie)
    Egzorcyzmy pomagają tylko tym, którzy wierzą w złego ducha.
    Gdy tylko coś się nie udaje, to mówi się, że był to eksperyment. Robert Penn Warren