Filozofia jest sztuką życia. Cyceron

Ochrona Danych Osobowych w ...

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym e 028i, e

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Maciej KołodziejOchrona danych osobowychw marketingu internetowymOchrona danychosobowychw marketinguinternetowymMaciej KołodziejKup książkęAutor:Maciej KołodziejRedaktor prowadzący:Wioleta SzczygielskaWydawca:Weronika WotaKorekta:ZespółProjekt okładki:Magdalena HutaSkład i łamanie: IGAWAIreneusz GawlińskiDruk:Miller Druk sp. z o.o.Copyright by Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o.Warszawa 2015Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o.ul. Łotewska 9a, 03-918 Warszawatel.: 22 518 29 29, faks: 22 617 60 10Redakcja zastrzega sobie prawo dokonywania zmian i skrótów w nadesłanych artykułach i ich tytułach.Artykułów ani jakichkolwiek innych materiałów niezamówionych Redakcja nie zwraca. Wszelkie prawado niniejszej publikacji, w tym do jej tytułu oraz do treści zawartych w zamieszczonych w niej artykułach,podlegają ochronie prawnej przewidzianej w szczególności prawem autorskim. Ich przedruk oraz rozpo-wszechnianie bez wiedzy i zgody Redakcji są zabronione. Zakaz ten nie dotyczy cytowania ww. materiałóww granicach dozwolonego użytku, z powołaniem się na źródło.Wszelkie materiały zawarte w niniejszej publikacji mają charakter wyłącznie popularyzacyjno-informacyj-ny i nie mogą być traktowane w sposób prawnie wiążący pomiędzy Czytelnikiem a Wydawcą lub Redakcją.Redakcja dokłada wszelkich starań, aby informacje i dane zamieszczone w tych materiałach były poprawnemerytorycznie i aktualne, jednak informacje te nie mają charakteru porady czy opinii prawnej, jako że Wy-dawca ani Redakcja nie świadczy żadnych usług prawnych.Nie mogą być one również traktowane jako oficjalne stanowisko organów i urzędów państwowych. Zasto-sowanie tych informacji w konkretnym przypadku może wymagać dodatkowych, pogłębionych konsulta-cji lub opinii prawnej.Wobec powyższego Wydawca, Redakcja, redaktorzy ani autorzy ww. materiałów nie ponoszą odpowiedzial-ności prawnej w szczególności za skutki zastosowania się lub wykorzystania w jakikolwiek sposób informa-cji zawartych w tych materiałach.Kup książkęSpis treściWstęp ................................................................................................................................Część I1. Marketing nowych technologii – pozyskiwanie danych osobowych ..................1.1. Przepisy – niejasne albo nieprzestrzegane .................................................1.2. Budowanie baz danych marketingowych ...................................................1.3. Dane publicznie dostępne ...........................................................................Część II2. Marketing nowych technologii – podstawa przetwarzania danych osobowych .......2.1. Wymogi formalne .......................................................................................2.2. Dane kontaktowe.........................................................................................2.3. Dane kontaktowe przedsiębiorców.............................................................2.4. Dane osobowe .............................................................................................2.5. Najczęściej stosowana podstawa .................................................................2.6. Różne rodzaje zgód .....................................................................................2.7. Wzory zgód .................................................................................................2.7.1. Zgoda marketingowa.........................................................................2.7.2. Zgoda wynikająca z ustawy o świadczeniu usług drogąelektroniczną ...............................................................................................2.7.3. Zgoda wynikająca z art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne ......2.7.4. Zgoda na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom ...2.8. Przepis podstawą przetwarzania danych osobowych.................................2.9. Uzasadniony cel administratora danych osobowych .................................2.10. Prawo sprzeciwu..........................................................................................Część III3. Marketing nowych technologii – wskazówki praktyczne....................................3.1. Checkboxy w formularzach zgód ................................................................3.2. Modele zbierania i potwierdzania zgody....................................................3.3. Modele postępowania .................................................................................3.3.1. Single opt-in ......................................................................................3.3.2. Confirmed opt-in ..............................................................................Kup książkę5778121313141617171819191919191920202121232424253Spis treści3.3.3. Double opt-in ....................................................................................3.3.3.1. Kanał e-mail ...................................................................................3.3.3.2. Kanał WWW ..................................................................................3.3.4. Opt-out ..............................................................................................Listy robinsonów .........................................................................................Dokumentowanie pozyskiwania danych osobowych .................................Zasady bezpiecznej wysyłki informacji ......................................................Informacje dla adresata...............................................................................25252627272829293.4.3.5.3.6.3.7.Część IV4.4.1.4.2.4.3.4.4.4.5.4.6.4.7.Marketing nowych technologii – dobre praktyki .......................................E-marketing w praktyce ..............................................................................Zlecenie realizowane u przedsiębiorcy .......................................................Przekazywanie danych osobowych .............................................................Obcy kod na stronach portalu/serwisu ......................................................Hosting na portalu/serwisie........................................................................Usługa na stronach portalu/serwisu ...........................................................Dobre praktyki ............................................................................................4.7.1. Mailing na adresy dostępne publicznie.............................................4.7.2. Jak i kiedy zbierać dane osobowe uczestników konkursów .............4.7.3. Panele ankietowe ...............................................................................4.7.4. Promocja własnych usług swoim klientom.......................................4.7.5. Wysyłka informacji handlowej do innych przedsiębiorców(relacja B2B) ................................................................................................4.7.6. Licencjonowanie bazy danych osobowych ........................................4.7.7. Sprzedaż bazy danych osobowych ....................................................4.7.8. Akwizycja/zakup serwisu z bazą danych osobowych .......................4.7.9. Przerwana/niedokończona rejestracja w serwisie ............................4.7.10. Usługa w zamian za dane (zasada wzajemności) vs. serwis płatny ......4.7.11. Zapytanie o zgodę na aktywność biznesową – e-mail ....................4.7.12. Zapytanie o zgodę na aktywność biznesową – SMS .......................3131313233343535353636363737383839393940Część V5. Akty prawne .........................................................................................................5.1. Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz.U. z 2015 r. poz. 2135) ..........................................................................5.2. Ustawa z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz.U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204)..............................................................4141674Kup książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • happyhour.opx.pl
  • Tematy

    Cytat


    Facil(e) omnes, cum valemus, recta consili(a) aegrotis damus - my wszyscy, kiedy jesteśmy zdrowi, łatwo dajemy dobre rady chorym.
    A miłość daje to czego nie daje więcej niż myślisz bo cała jest Stamtąd a śmierć to ciekawostka że trzeba iść dalej. Ks. Jan Twardowski
    Ad leones - lwom (na pożarcie). (na pożarcie). (na pożarcie)
    Egzorcyzmy pomagają tylko tym, którzy wierzą w złego ducha.
    Gdy tylko coś się nie udaje, to mówi się, że był to eksperyment. Robert Penn Warren