Od zera do milionera
Od zera do milionera, zachomikowane(1)
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani
w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana
w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania
się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie
z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 9.1.2009
Tytuł: Od zera do milionera
Autor: Piotr Rosik i Wojciech Rudny
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-748-4
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
.............................12
Bloomberg o Nowym Jorku
...................................................................13
RICHARD BRANSON
..............................................................................14
Branson o biznesie
.............................................................................15
WARREN BUFFETT
...............................................................................16
Rady Buffeta dla inwestorów
................................................................17
Biznesowe mądrości Buffetta
................................................................17
Życiowe mądrości Buffetta
..................................................................18
JACK CANFIELD
...................................................................................19
18 zasad Canfielda z książki „Zasady
budżecie
............................ 20
Canfield powiedział
...........................................................................20
DALE CARNEGIE
..................................................................................22
Garść porad od Dale’a Carnegiego
..........................................................23
MICHAEL DELL
....................................................................................25
Model biznesu bezpośredniego Della (direct
sukcesu”
......................... 26
Dell o sukcesie i swojej firmie
..............................................................26
RICHARD M. DEVOS
..............................................................................28
DeVos powiedział
..............................................................................28
WALT DISNEY
.....................................................................................31
Kilka praktycznych rad ojca filmu animowanego
........................................ 32
MICHAEL FORTIN
.................................................................................33
10 biznesowych przykazań Fortina
.........................................................33
„Zasada keczupu” Michaela Fortina
........................................................34
„Dźwignia słowna” Michaela Fortina
.......................................................35
HAROLD GENEEN
.................................................................................36
Geneen o zarządzaniu
........................................................................37
Geneen o sukcesie i biznesie
................................................................37
JOE GIRARD
.......................................................................................39
Cztery Zasady Życia Girarda
.................................................................39
Dar 1440
.........................................................................................40
Mądrości Joego Girarda
.......................................................................40
Joego Girarda „Prawo 250”
..................................................................41
BENJAMIN GRAHAM
..............................................................................42
Formuły i wskaźniki Benjamina Grahama
..................................................42
Ben Graham o giełdzie, akcjach i inwestowaniu
.........................................43
CHARLES H. GREEN
..............................................................................45
Green o sprzedaży
.............................................................................45
Pięcioetapowy proces pozyskiwania
zaufania
klientów wg Greena
...................46
JAY ABRAHAM
......................................................................................6
Jay Abraham o sprzedaży
......................................................................7
Abraham o ludziach, życiu i marzeniach
....................................................8
BILL BARTMANN
....................................................................................9
Trzy mądrości życiowe miliardera Billa Bartmanna
......................................10
Bartmann powiedział
.........................................................................10
MICHAEL BLOOMBERG
...........................................................................11
Bloomberg o karierze, zarządzaniu, podatkach i
odnoszenia
business model)
.............................46
CHARLES F. HAANEL
.............................................................................48
W legendarnej książce „Master Key System” Haanel napisał
.......................... 49
„Klucz Mistrza”
................................................................................50
NAPOLEON HILL
..................................................................................51
Złote reguły Hilla
..............................................................................52
O wiedzy, szkole, nauce...
...................................................................53
O życiu
..........................................................................................53
Prawa sukcesu wg Hilla
.......................................................................54
CONRAD N. HILTON
..............................................................................55
Hiltona filozofia budowania hoteli (1957)
.................................................56
Hiltona filozofia zarządzania hotelami (1947)
............................................56
Hilton o dobroczynności
......................................................................57
Hilton powiedział
..............................................................................57
TOM HOPKINS
.....................................................................................59
Hopkins radzi
...................................................................................59
Reguły na Doskonały Dzień. Tylko na dzisiaj...
...........................................60
DAN KENNEDY
....................................................................................62
Najważniejsza zasada biznesu i sprzedaży według Dana Kennedy’ego
...............62
10 sprytnych pytań marketingowych Dana
Greena
............................... 63
RAYMOND ALBERT KROC
.......................................................................64
Myśli
.............................................................................................65
Anegdoty z życia Raya Kroca
................................................................65
10 przykazań McDonald’s dotyczących traktowania klientów
..........................66
HARVEY MACKAY
.................................................................................69
Rady Harveya MacKaya
.......................................................................70
Narzędzie zwane „66 MacKaya” (The MacKay 66)
....................................... 70
TOM MCCART
......................................................................................71
Unikatowa Propozycja Sprzedażowa Toma
Kennedy’ego
..71
McCart o marketingu
..........................................................................72
McCart o sukcesie i sprzedaży
...............................................................72
ARYSTOTELES ONASSIS
.........................................................................75
Ari Onassis o sprawności, dbałości o siebie i
McCarta (Unique Selling Proposition)
...................................75
ANTHONY ROBBINS
..............................................................................77
Robbins o sukcesie
............................................................................77
Robbins powiedział
............................................................................78
MARTHA STEWART
...............................................................................80
Martha Stewart powiedziała
.................................................................81
TED TURNER
......................................................................................82
Ted Turner powiedział
........................................................................82
WALLACE D. WATTLES
..........................................................................84
Mądrości Wattlesa z książki „The
sukcesie
............................84
Wattles powiedział
............................................................................85
ZIG ZIGLAR
.........................................................................................87
Ziglar o osiąganiu sukcesu
....................................................................87
Ziglar motywuje
...............................................................................88
Ziglar o rynku
..................................................................................88
Ziglar o życiu
...................................................................................89
Getting Rich”
Wprowadzanie wartości do procesu sprzedaży wg
Science
of
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ebook @ do ÂściÂągnięcia @ download @ pdf @ pobieranie
Tematy
- Strona startowa
- Ocena dziaa w zakresie doskonalenia zarzdzania BHP, bhp zachomikowane, Ocena ANALIZA BHP
- Ochrona praw własności intelektualnej ('Własność intelektualna w sieci'), zachomikowane
- Ocena ryzyka zawodowego zagroenie haasem w wietle prawa, bhp zachomikowane, Ocena ANALIZA BHP
- Ocena ryzyka zawodowego pracownikw naraonych na drgania miejscowe i oglne jednoczenie, bhp zachomikowane, Ocena ANALIZA BHP
- Ocena haasu maszyn na podstawie poziomu cinienia akustycznego emisji, bhp zachomikowane, Ocena ANALIZA BHP
- Odgadywanie i usuwanie haseł z BIOS-u, ZACHOMIKOWANE#, Komp, informatyka (h - informatyka)
- Odkrywanie natury, zachomikowane joga zdrowie świadomość medycyna naturalna filozofie religie, pobr
- Odporność na porażki, różne przeróżne, 4Misiek, Podstawy konstrukcji maszyn, zachomikowane
- ochronappor, Zachomikowane, Elektrotechnika, SEP, Normy, rozporządzenia i inne bajki
- Odważnie O Seksie - 90 stron ZAKAZANEJ WIEDZY(2), zachomikowane - posegregować
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- minecraftpe.pev.pl
Cytat
Facil(e) omnes, cum valemus, recta consili(a) aegrotis damus - my wszyscy, kiedy jesteśmy zdrowi, łatwo dajemy dobre rady chorym.
A miłość daje to czego nie daje więcej niż myślisz bo cała jest Stamtąd a śmierć to ciekawostka że trzeba iść dalej. Ks. Jan Twardowski
Ad leones - lwom (na pożarcie). (na pożarcie). (na pożarcie)
Egzorcyzmy pomagają tylko tym, którzy wierzą w złego ducha.
Gdy tylko coś się nie udaje, to mówi się, że był to eksperyment. Robert Penn Warren